Saturday 23 June 2012

New GADGET ^____^

Assalamualaikum.

aaachoommm... iskh2 smpai terbersin2, tu tandanye blog nie dahb`sawang punye la bnyk, hahaha.. tu laa org ade blog, aku pun nk b`blog jugak,last2 x b`entry lngsung,haha,,


bukannye xde masa nk post entry, tp tula idea t`timbus x muncul2, xtau nk tulis 
pasal ape,, ari2 keje on9  bermuka buku ngan main game je la kije aku, hahaha,,,

pasaltajuk entry, new gadget?? hahaha org lain dh lame pakai gadget nie, skrang org lain dh b`alih ke gadget yg lebey canggih lg,,, hahaha tp ade ku kisah, janji adooo,,, hahaha,, bukan ape, keje penat2, b`tungkus lumus ari ari, dpt bli gadget nie dgn titik peluh sdiri, titik peluh?? bukan bli ngan wang ke, hahaha,, okey2 merepek sudah akunie,, new gadget yg aku maksudkan hanya lah sebuah ``samsung galaxy tab``,, ape yg pnting dpt gak bli ngan rezeki yg halal,, lame tu aku menabung nak dapatk` `si putih tab`  aku nie,,




♥ Terima kasih su . Like kalau suka ! ♥ di baca

No comments:

Post a Comment